מקורות אקדמיים

טיש , ס' , שתיל כרמון ס' וטל ק' ( 2022), הצגת המיזם: "ילדים קוראים להורים". כנס בין הטיפות : מבט מקומי ועולמי על ציוותי חינוך והורים . תל אביב: מכללת לוינסקי לחינוך .

שתיל כרמון ס', טיש , ס' , וטל ק' ( 2023 ) . תהליכי רכישת הקריאה בכתה א במעורבות הורים – יישום התוכנית ילדים קוראים להורים בישראל מנקודת המבט של ההורים. כנס אוריינות ושפה מכללת רופין.

Tish, S. (2018). The role of parents in the literacy development of young children beginning school in South Australia and Israel. Adelaide: University of South Australia (318 pages). Supervisors: Professor Sue Nichols and Professor Barbara Comber.

 Tish, S.,Shatil Carmon, S.&Tal, C. (2024). 'Children reading to their parents' –From Australia to Israel –Implementation and Challenges. InU. Ward (Eds.), Supporting Early Childhood Practice Through Difficult Times Looking Towards a Better Future(pp. 182-196). Routledge.

https://doi.org/10.4324/9781003471172

 Tish, S., Shatil Carmon, S.& Tal, C. (2023). Interim Evaluation of the Program "Children Read-Aloud to their Parents", The Eighth International Conference on Teacher Education. Passion and Professionalism in Teacher Education. MOFET

דילוג לתוכן